close
חזור
תכנים
שו"ת ברשת
מוצרים
תיבות דואר
הרשמה/ התחברות

עוברים דירה? השירות שאתם צריכים להכיר

מערכת שורשכב חשוון, תשעח11/11/2017

להשיג קרטונים למעבר דירה זה סיפור? לא בטוח...

תגיות:
כל מאמר שמדבר על מעבר דירה מתחיל באמירה כי מעבר דירה הוא פרויקט מורכב ומסובך המכביד על החיים. אנחנו אומרים – ההיפך! מעבר דירה יכול להיות כיפי ומרגש וקל ו מהנה, כל עוד עושים אותו נכון. אחד הדברים שמקשים על מי שמעבר הדירה קשה לו הוא איסוף הקרטונים המתיש ממכולות הסופרמרקטים ומחנויות שונות ברחבי העיר וכיתות הרגליים הלוך ושוב לרכישת חומרי אריזה. ובכן, יש אתר שיספק לכם קרטונים ומוצרי אריזה עד הבית!

סוף מעשה במחשבה תחילה
פירושו של המשפט "סוף מעשה במחשבה תחילה" הוא כי התוצאה טמונה בחשיבה המקדימה, וכדי להגיע למקום הנכון צריך לחשוב עליו מראש ולתכנן את מהלך ההגעה למטרה היעודה. אם נפרש את המשפט בהקשר למקרה שלנו, שהוא מעבר דירה, נבין שאם אנחנו רוצים לעבור דירה בקלות ובנוחות אנחנו צריכים להתארגן נכון מראש, לרכוש את כל חומרי האריזה הדרושים לנו ולהתחיל לארוז מספיק זמן לפני המעבר, כלומר כחודש לפני המעבר כדאי להתחיל להכניס את החפצים לארגזים, ולהתחיל מהחפצים והפריטים שאינם נמצאים בשימוש תדיר, כמו בגדי העונה הקודמת וכלי אוכל שמשמשים באירוח בלבד, שהרי בוודאי לא נארח ממש לפני המעבר.

קרטונים בחינם
עלות קרטונים למעבר דירה באתר 'הכל למוביל' לדוגמה נעה בין 2 ל- 6 שקלים לארגז בממוצע, תלוי בגודל ובסוג הקרטון, ואם הוא קרטון חדש או קרטון משומש. מצד שני ניתן למצוא בחינם קרטונים גם בצד האחורי של חנויות בגדים, חברים שעברו דירה שבוע או שבועיים קודם, מפעלים שונים,בסופרמרקט, או ברחוב, בימי הוצאת הזבל. זה לא פשוט ואיסוף הקרטונים כרוך בהשקעת זמן גדולה ומצריך רכב, אבל זה אפשרי.

רוב האנשים שעושים את החשבון הפשוט של השקעת הזמן והטרטור באיסוף הקרטונים ורכשת הציוד הנלווה לאריזה, מבינים במה זה כרוך מוותרים על כך, בצדק. עדיף לגמרי לרכוש את הקרטונים וחומרי האריזה בצורה מרוכזת שמבטיחה להם קרטונים איכותיים וחומרי אריזה אחרים, שמגיעים עד הבית במהירות ובקלות.

רכישת חומרי אריזה – רק יתרונות
לרכישת חומרי אריזה מראש יש רק יתרונות: הקרטונים חדשים וחזקים, וגם אם בחרתם באופציה מוזלת של רכישת קרטונים משומשים תוכלו להיות בטוחים שהקרטונים חזקים, עמידים ובמצב מצוין ומתאים לאריזה. קרטונים הנרכשים באתר ומגיעים עד הבית מותאמים לאריזת תכולת הדירה או הבית, בגדלים שונים, בהתאם לצרכים שלכם כפי שהגדרתם אותם בהזמנה. כאשר אתם רוכשים ארגזים אין בהם לכלוך, הם אינם בלויים, מקומטים, רטובים או חלשים משימוש, והם מגיעים אליכם הביתה, בלי לסחוב, בלי לחפש, בלי לטרוח.

חוץ מארגזים כדאי מאוד לקנות "על הדרך" גם את חומרי האריזה השונים שאתם זקוקים להם כמו נייר דבק עבה וחזק, ניירות עטיפה לחפצים שבירים, ואפילו עטי סימון לארגזים או מדבקות בצבעים. כאמור, גם חומרי האריזה יגיעו אליכם הביתה, יחד עם הארגזים, תוך כמה ימים מביצוע ההזמנה, ואין צורך להתחיל לחפש בחנויות שונות.

חוץ מהקטנת העומס בהתארגנות למעבר, הזמנת חומרי האריזה והארגזים מקצרת בצורה משמעותית את ההתארגנות. ההמלצה המקצועית היא להתחיל לארוז כחודש לפני המעבר, ואם אתם צריכים לאסוף ארגזים ולחפש חומרי אריזה בחנויות, צריך להוסיף לזמן ההכנה עוד חודש בערך. אז זהו, שלא.

וטיפ קטן מאתנו אליכם לסיום: תמיד תקנו קצת יותר חומרי אריזה ממה שנראה לכם שצריך. נדיר שאנשים מצליחים לקלוע בדיוק למספר הארגזים שהם צריכים ולכמות נייר הדבק הדרוש. תזמינו קצת יותר כדי שלא תתקעו בלי חומרי אריזה כשתצטרכו אותם. מקסימום יישאר קצת.
הוסף תגובה
הגדל /הקטן טקסט
שמור קישור
שם השולח
תוכן ההודעה